A legjobb motoros hátizsák
A Kriega név a motoros túratáskák piacán hasonlóan jól cseng, mint a Forcefield a protektorok piacán.
Az angol cég termékei kiváló minőségűek, rendkívül tartósak, ütős kinézetűek, moduláris felépítésűek és kifejezetten motoros felhasználásra optimalizáltak. A gyártó 10 év garanciát vállal minden termékére! A Kriega R25 hátizsák, akárcsak a Forcefield PRO L2 hátprojektor, a RIDE Magazine tesztgyőztes terméke! A legnívósabb nemzetközi motoros magazinok hasonlóan magas polcra helyezik a híres angol gyártó termékeit, mint az említett, irányadó RIDE Magazine.
„Az első, valóban motorosoknak készült hátizsák.” RiDE Magazine
„A legjobb. Az R35 új kategóriát állít fel a hátizsákok terén.” Bike
„Az R35 vélhetőleg a világ legjobb hátizsákja.” MCN
„Az angol Kriega minden bizonnyal a világ legjobb hátizsákjait gyártja.” Performance Bikes
„A legjobb motor specifikus hátizsák, amit valaha használtam.” Fast Bikes
„Briliáns.” T.W.O.
„A Hydro-3 túlszárnyal bármely más hidratációs csomagot. Pont. Ennyi.” Descent World
„A Hydro-3 minden hidratációs csomag ősanyja.” TBM
A Kriega díjnyertes termékeit webshopunkban itt találjátok meg.
Kétszeres kategóriagyőzelem a Kriega támogatásával!
A Pikes Peak felfutó (hill climb) a világ egyik ikonikus versenye, az Isle of Man TT, a Glemseck 101 és egy maroknyi más, szintén mitikus státuszt szerzett verseny mellett. Nyilván mi is már többször írtunk róla. (Pl. Itt, itt és itt.) A futam a Colorado-i Sziklás-hegységben zajlik már 1916 óta, 20 km hosszú és 156 kanyarból áll! A célvonal 4302 méter magasan fekszik, ami mindössze 500 méterrel kevesebb, mint a Mont Blanc csúcsa, ami a legmagasabb hegy Európában!
A verseny időfutam, minden versenyző egyedül száguld végig a pályán, és próbál közel kerülni Chris Fillmore 9:49:625 rekordjához, melyet 2017-ben egy KTM Super Duke 1290R motorral állított fel. Tekintettel az utat szegélyező meredélyre, már egy kis hibának is katasztrofális következményei lehetnek!
A Pikes Peak egyike azon kevés motorkerékpár-versenyeknek, amelyek lehetővé teszik a prototípus gépek versenyzését. Ez a lehetőség vonzotta ide a spanyol Bottpower céget is. Ez a csapat úgy tervez és épít hihetetlenül látványos utcai motorkerékpárokat, hogy a saját vázba szerelt Buell V-twin motort használják fel a fejlesztés során, és aztán eladják a kész kit-eket az „otthoni motorépítők” számára.
Múlt évben a Bottpower bátran úgy döntött, hogy felveszi a versenyt a gyári csapatokkal és a legendás heggyel, és egy 150 lovas Buell XBRR szívvel hajtott egyedi motorkerékpárt épített a 2017-es felfutóra. A csapat feje, David Sánchez gyakorlott „verseny mérnök”, ezért nem volt teljesen új a feladat a számára. A Kriega pedig szponzorként csatlakozott a csapathoz. Travis Newbold végül „abszolútban” a 4. helyen végzett, és megnyerte a „Challenge Exhibition Powersport" és a „Challenge Motorcycle"kategóriát is! Well done Guys!